Márkás női cipők: kik a jó tervezők?
Királynőnek szeretné magát érezni, vagy a tökéletes kényelem és az ár/érték arány áll közelebb Önhöz?
Milyen jó érzés, amikor tökéletesen elégedettek vagyunk magunkkal. Ehhez kell egy szerető társ vagy elég egy jó frizura, jó kondi, szép ruha és egy csodaszép lábbeli?
Az ókori Rómában a cipő birtoklása szabadságot fejezett ki, mert a rabszolgák mezítláb jártak. Azóta sokat változtak a szokások.
Nőként a cipővásárlás egy érdekes és izgalmas tevékenység, hiszen éppen elegendő pénzzel rendelkezve bonyolódik ez a probléma, hiszen praktikusan, spórolva félretehetünk pénzt egy topra vagy egy könyvre, másfelől a hozzánk illő szép és márkás cipőt választva olyan elismerést harcolhatunk ki, ami a hangulatunk jó hosszú időre feljavíthatja.
![]() |
Modern design, elegancia és divat mix. |
Egy Emma Hope cipő felséges, olykor extrém és különleges, de semmiképpen sem egy mindennapi viselet. A cipőhóbort, a cipők hatalma nemzetközileg elterjedt a túlkínálat és a felső rétegek növekedésével.
A vásárlási kényszer érzését mindannyian ismerhetjük. Az egyszerű fekete körömcipő, egy szép, színes szandál minden női ruhatár klasszikus alapdarabja lehet.
Korábban, a 89 előtti Magyarországon egy-egy divatos cipő vagy egy kiváló cipész ismerős mestermunkája jelentette a kínálat fő részét.
A piacok megnyílásakor mi is megismerhettük a 20. század kiváló tervezőit, mestereit. Olvassuk a következő híressé vált neveket! Ferragamo, Manolo, Robert Clergerie, Emma Hope, Patrick Cox és Jourdan neve is összecseng a cipő gyönyörűségekkel, művészi lábbelikkel.
Salvatore Ferragamo 1898-ban született, Roger Vivier 1907-ben született, eredetileg szobrász. Manolo Blahnik 1942-ben született cseh-spanyol szülőktől. Jimmy Choo Malajziából sokkal újabb, ő 1986-ban kezdte cipőtervezői karrierjét, ma már meghódították cipői a világot, Jodie Foster, Cameron Diaz, Cate Blanchett, Kim Basinger és még sokan mások is a sztárok közül cipőbolondokká váltak általuk. Christian Louboutin neve kihagyhatatlan manapság, kreativitása mellett a jó marketing nagyon előkelővé tette.
A lényeg, hogy érdemes többet olvasnunk a női cipők tervezéséről és készítéséről, hogy ne csak a pillanatnyi érzelmeink által hozzunk döntést az üzletekben. Egy kis tanulás és felkészültség sokat segít az optimális cipőtár kialakításában.
![]() |
Robert Clergerie cipő között egyedi és otromba modellek is feltűnnek, de valljuk be, hogy nem mindegy, hogy ki viseli. Híres topmodellek lábán ez is egy meseszép ‘luxusautóvá’ válik. |
![]() |
Üzleti elegancia vagy mesevilág? |
![]() |
Zárt, erőteljes stílus. |
![]() |
Klasszikus cipő, mesés design, ami régóta nem megy ki a divatból. |
![]() |
Több mint egyszerű tornacipő. Évekig lehet egy fontos stíluskellékünk egy ilyen cipő. |
![]() |
Jellemző cipő a Patrick Cox kollekciójából. |
![]() |
Jourdan a magaslatokon |
![]() |
Az eredeti és hamisított cipők megkülönböztethetőek? Néha elbizonytalanodhatunk, de a kényelem és a minőségi garancia mégiscsak magáért beszél a mesés külsőn túl. |
Megjegyzések
Megjegyzés küldése