Kozmetikumtól duzzad Keresztes ajka

Keresztes Ildikó felturbózta magát a nyáron


Új haj, új száj, feszesebb bőr és egy tetkó. Keresztes Ildikó újratöltve. Az énekesnő így készült az X-Faktor 2 indulására.

Sokaknak feltűnt az utóbbi időben, hogy a vadóc rockernő mennyit változott. Haját meghosszabbíttatta, bőrét és ajkát különböző kozmetikumok segítségével felfrissítette. Keresztes Ildikó változása kísérletező kedvének köszönhető - írja a Bors.

A különbség nem a véletlen műve, a szeptember 3-án újrainduló X-Faktor mentora sokat tett a változásért, a plasztikai sebészetet azonban továbbra is elutasítja.

"Minden nő szeret kísérletezgetni, kipróbálni új dolgokat. Idén nyáron én is így voltam ezzel. Nem azért, mert úgy éreztem, hogy hirtelen megöregedtem, hanem azért, mert sok barátnőmnél láttam például szempilla vagy hajhosszabbítást" - magyarázta a tehetsékutató egyetlen női mentora.

"A hajamat én is meghosszabbíttattam, ezt még a vak is láthatja, hétfőről keddre ennyire nem nő meg senkinek a sörénye. Egyébként, ha körülnézek a szakmában, nem sok olyan énkesnőről tudok, akinek nincs póthaja."

A saját külsejével manapság már elégedett Keresztes nem a ruhájával akar kitűnni, inkább a sminkjében szokott próbálkozni. "Imádom a kozmetikumokat, a kenceficéket, sokkal jobban, mint a ruhákat, egyszerűen igényem van rá. A bőröm, az ajkaim ezekkel frissítettem, újítottam meg ezen a nyáron is. Plasztikai sebészhez viszont nem mennék. Nem vetem meg azokat, akik hozzájuk fordulnak, de úgy gondolom, hogy az ember csak akkor feküdjön kés alá, ha saját erejéből nem tud változtatni" - mondja az énekesnő, hozzátéve, hogy kizárólag kozmetikumokkal vastagította meg az ajkait.

"Én az úgynevezett non-invazív eljárások híve vagyok, amikor nincs vágás, nincs tűszúrás, de ezekre is csak akkor veszem rá magam, ha már egy-két barátnőmön látom, hogy nem okozott semmi problémát. Szerencsém van, mert nem vagyok ráncosodó típus, és könnyű kisminkelni."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Használati utasítás sértődékenyekhez

A Sugarloaf egykori énekesnője megmutatta bájait! - képekkel

Bőrgomba, körömgomba